Online

Viikoittaiset kahvitaukotapaamiset tutkimustukemme kanssa joka keskiviikko 14:00

Tuntuuko tukipyynnön muotoilu sähköpostiksi hankalalta ja haluaisit mieluummin jutella ongelmastasi vapaamuotoisesti? Tule mukaan viikottaisiin kahvitaukotapaamisiin tutkimuksen asiakastukemme kanssa!

  • Aika: joka keskiviikko klo 14
  • Paikka: Zoom

Tulevat tapaamiset:

Pidempi versio:

Olet lämpimästi tervetullut viettämään kahvitaukoa ja jutustelemaan meidän tutkimuksen asiakastuen asiantuntijoiden kanssa!

  • Kysyttävää CSC:n tutkimuksen palveluista?
  • Kiinnostaisiko tietää mitkä palvelut sopisi tutkimusprojektisi tarpeisiin?
  • Tuntuuko, että olisi helpompi näyttää ruudulta kuin kirjoittaa ongelmaasi auki?

Viikoittaisia kahvitaukotapaamisia Zoomissa. Helppo homma, liityt vain linjoille vaikka joka keskiviikko klo 14:00 (Suomen aikaa)!

Käytämme apuna ja yhteistyöalustana HedgeDoc ia, jonne voit kirjoittaa kysymyksiä tai keskusteluaiheita jo etukäteen tai tapaamisen aikana. Voit kysyä englanniksi, suomeksi, tai millä tahansa kielellä jota paikalla olevat asiantuntijat osaavat.

Huomaathan myös erilliset asiakastukisessiot LUMI-käyttäjille (englanniksi)!

Vaikka asiantuntijoitamme on mukana lukuisia, huomaathan, että juuri oikea henkilö vastaamaan juuri sinun kysymykseesi ei välttämättä ole paikalla. Pyrimme näissäkin tapauksissa auttamaan niin paljon kuin pystymme, ja tuloksena voikin olla esimerkiksi yhteistyössä valmisteltu, oikealle henkilölle kohdistettu asiakastukitiketti.

Tapaamiset ovat osittain teemoitettuja, ja niihin saattaa kuulua lyhyitä miniesitelmiä jostakin palvelustamme -tästä huolimatta, olet tervetullut mihin sessioon tahansa, minkä vain tutkimuksen palveluihin liittyvän asian tiimoilta!

Lue lisää tutkimuksen palveluista (englanniksi).

Käyttöoppaat ja yksityiskohtaisia ohjeita palveluiden käyttöön löydät docs.csc.fi -dokumentaatiostamme.

Jos sinulla on kysyttävää tähän tapahtumaan liittyen, tai mikäli asiasi vaatii kiireellistä tukea, otathan yhteyttä asiakastukeemme: servicedesk(at)csc.fi. Service desk on pääasiallinen asiakastuen kanavamme, jonka toimintaa nämä viikoittaiset sessiot pyrkivät tukemaan.

Menneet tapaamiset ja miniesitelmät (englanniksi).