Välttämättömät evästeet

Tämä sivusto käyttää toimintansa kannalta välttämättömiä evästeitä tarjotakseen käyttäjälle sisältöä ja tiettyjä toiminnallisuuksia (esim. kielivalinta). Et voi vaikuttaa näiden evästeiden käyttöön.

Verkkosivuston kävijätilastot

Keräämme sivuston käytöstä kävijätilastoja. Tiedot eivät ole henkilöitävissä ja ne tallennetaan ainoastaan CSC:n hallinnoimaan Matomo-kävijäanalytiikkatyökaluun. Hyväksymällä kävijätilastoinnin sallit Matomon hyödyntää erilaisia teknologioita, kuten analytiikkaevästeitä ja verkkokutsuja, kun se kerää tilastoja sivun käytöstä.

Muuta tekemiäsi evästevalintoja ja lue lisätietoa kävijätilastoinnista ja evästeitä 

CSC

Korkeakoulujen IT-päivät on CSC:lle yksi vuoden merkittävimmistä asiakastapahtumista. Korkeakoulut ovat omistajinamme meille tärkeä asiakas ja läheinen kumppani strategisissa sekä lukuisissa käytännön yhteistyöhankkeissa. Olemme mukana IT-päivillä aktiivisessa dialogissa korkeakoulujen kanssa, kuullaksemme asiakkaitamme ja rakentaaksemme yhteistä ymmärrystä ja tulevaisuuteen digitaalisen transformaation ratkaisuja.

– CSC:n toiminnan lähtökohta on saattaa kaikki osaamisalueemme korkeakoulujen käyttöön. Digitaalisessa transformaatiossa olemme yhteisellä matkalla, yhdessä kehittämässä kyvykkyyksiämme rakentaaksemme saumattomia palvelukokonaisuuksia käyttäjille paikallisesti, kansallisesti ja kansainvälisesti. Rakentamamme IT-palveluhallinta on tärkeä työkalu digitaalisessa transformaatiossa ja ulottuu aina yhteisiin prosesseihimme asti. Tavoitteena on mahdollistaa palvelujen käyttö korkeakouluissa turvallisesti, joustavasti ja helposti, sanoo asiakasratkaisupäällikkö Outi Tasala.

Kokonaisvaltaista yhteistyötä käyttäjien hyväksi

Korkeakoulut ovat toivoneet CSC:ltä aktiivista kumppanuutta korkeakoulutuksen ja tutkimuksen digitaalisessa transformaatiossa, teknologian mahdollistamassa kokonaisvaltaisessa toimintamallien uudelleenajattelussa, ja kulttuuriin, resursseihin ja teknologiaan kohdistuvassa muutoksessa.

Visiomme on yhdessä rakentaa maailmanluokan tutkimus-, oppimis- ja innovaatioympäristöjä, ja toteutamme tätä visiota korkeakoulujen tärkeiksi nostamissa teemoissa, digitaalisessa transformaatiossa sekä käyttäjille yhteentoimivan kokonaisuuden luomisessa paikallisten, kansallisten ja kansainvälisten aineistojen sekä datanhallinnan ja laskennan palveluiden käytössä.

Digitaalisen transformaation keskiössä on data. Arkaluontoisen datan hallintaan, yhdistelyyn ja käsittelyyn liittyvät prosessit ylittävät organisaatio- ja sektorirajat, ja sujuvan toiminnan mahdollistaminen ja erityisosaamisen kartuttaminen ovat yhteinen tavoitteemme. Synergiaetuja saamme, kun yhdessä kehitämme käytäntöjä ja yhteistyömalleja arkaluontoisen datan hallintaan.

Digitaalisen transformaation näkyvänä hankkeena on korkeakoulujen yhteistyössä organisoima Digivisio 2030 -hanke, joka edellyttää osaamisten, resurssien ja toimintamallien kehittämistä yhdessä. Korkeakoulujen Digivisio 2030 -hanke tuottaa, omistaa ja jatkokehittää palveluita, ja CSC:lle rakennettu IT-palveluhallintatoiminto toimii korkeakoulujen kumppanina ja vastaa palveluintegraattorina yhteismitallisesta tavasta tuottaa ja hankkia näitä palveluita sekä palvelutuotannon jatkuvuuden hallinnasta ja palvelutuotannon kehittämisestä. Tuttua ja sujuvaa käyttökokemusta oppijan polulla tavoitellaan myös mm. korkeakoulujen kanssa valmisteltavilla, tulevaisuuden digitaalisiin oppimisympäristöihin tähtäävillä yhteiseurooppalaisilla kilpailutuksilla. Korkeakoulujen kanssa yhdessä rakennettavan tiekartan mukaisesti CSC:n on mahdollista järjestää IT-palveluhallintaa myös laajemmin tutkimuksen ja koulutuksen palveluille.

IT-päivien virallisen ohjelman ohessa pääsee tutustumaan IT-palveluhallinnan järjestämiseen palveluintegraattoriroolissa piipahtamalla jatkuvaan esittelyyn torstaina 17.11. klo 11.30-12.30 välillä luokassa D250. Samassa tilassa järjestetään myös häiriöhallintaan liittyvä työpaja.

Tervetuloa myös CSC:n ständille (K3) keskustelemaan.

Lue lisää tapahtumasta ja ohjelmasta IT-päivien kotisivulta.