Välttämättömät evästeet

Tämä sivusto käyttää toimintansa kannalta välttämättömiä evästeitä tarjotakseen käyttäjälle sisältöä ja tiettyjä toiminnallisuuksia (esim. kielivalinta). Et voi vaikuttaa näiden evästeiden käyttöön.

Verkkosivuston kävijätilastot

Keräämme sivuston käytöstä kävijätilastoja. Tiedot eivät ole henkilöitävissä ja ne tallennetaan ainoastaan CSC:n hallinnoimaan Matomo-kävijäanalytiikkatyökaluun. Hyväksymällä kävijätilastoinnin sallit Matomon hyödyntää erilaisia teknologioita, kuten analytiikkaevästeitä ja verkkokutsuja, kun se kerää tilastoja sivun käytöstä.

Muuta tekemiäsi evästevalintoja ja lue lisätietoa kävijätilastoinnista ja evästeitä 

CSC

Kysely kohdistettiin asiakaskäyttäjillemme ammattikorkeakouluissa, yliopistoissa ja tutkimuslaitoksissa. Vastaajat pitivät yhteistyötä CSC:n kanssa helppona (keskiarvo 4,34 asteikolla 1-5) ja olivat tyytyväisiä CSC:hen toimijana (keskiarvo 4,19). Yksikään vastaaja ei ollut tyytymätön CSC:hen tai eri mieltä yhteistyön helppoudesta.

”Kyselyn tulokset kertovat, että asiakkaidemme mielestä teemme tärkeää työtä ja palvelumme ovat laadukkaita. Saimme samalla myös lukuisia hyviä kehitysehdotuksia, jotka ovat palvelutiimiemme ja asiakkaidemme käytössä palveluiden ja yhteistyön jatkuvaa asiakaslähtöistä parantamista varten”, sanoo johtaja Hanna-Mari Puuska CSC:ltä.

Kyselyn avulla korkeakouluilla ja tutkimuslaitoksilla on entistäkin parempi mahdollisuus vaikuttaa CSC:n palveluihin ja palautteen perusteella CSC kehittää palveluita vastaamaan paremmin asiakkaiden muuttuvia tarpeita.

CSC on tehnyt aikaisempina vuosina useita palvelukohtaisia kyselyitä. Tämä vuoden 2024 kysely on ensimmäinen kokonaisvaltainen kaikkia palveluita koskeva asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä mittaava kysely.

Kysely toistetaan vuosittain, millä varmistetaan jatkuvuus asiakastyytyväisyyden ja palveluiden laadun seurannassa ja raportoinnissa.

Henkilökuva.

Hanna-Mari Puuska

(s.1979) FT, johtaja, Digitaaliset palvelut, CSC:n palveluksessa vuodesta 2010

Hanna-Mari Puuska on aiemmin työskennellyt CSC:llä eri tehtävissä asiantuntijana ja päällikkönä.
Hän on aikaisemmin työskennellyt tutkijana Tampereen yliopistolla.

Keskeiset samanaikaiset luottamustehtävät: Julkaisufoorumin ohjausryhmän jäsen, euroCRIS:in hallituksen jäsen, Tutkijan vastuullisen arvioinnin ohjausryhmän jäsen, Tutkimushallinnon tietovirtojen ja tutkimustietovarannon ohjausryhmän jäsen.

09 4572959

Kyselyn avoimia vastauksia

”Apua ja tukea saa aina tarvittaessa hyvin ammattitaitoisesti ja ystävällisesti – kiitos!”

“CSC on tärkeä toimija ja yhteistyökumppani useille asiantuntijoille ja palveluntuottajana CSC on onnistunut tuottamaan yliopiston tarpeita palvelevia ratkaisuja.”

“CSC:n kanssa yhteistyö toimii todella hyvin eikä vastauksiakaan tarvitse odotella kauaa.”

“Kysymyksiin on vastattu nopeasti ja kattavasti. Toiveita on myös pyritty mahdollisuuksien mukaan toteuttamaan. Kiitos hyvästä yhteistyöstä!”

“Minulla ei ole tullut koskaan vastaan sellaista tilannetta, että en olisi saanut apua ongelmaani.”